Ο Φερνάντο Τόρες αναφέρθηκε στους λόγους που τον οδήγησαν στην έξοδο από τους Ρεντς, μίλησε για την διοίκησή τους και τόνισε ότι δεν καταλαβαίνει το λόγο που τον μισούν οι οπαδοί.
«Οι οπαδοί της Λίβερπουλ δεν ξέρουν την αλήθεια, για ποιο λόγο υπέγραψα στην Τσέλσι. Οι οπαδοί δεν ξέρουν ούτε τα μισά από όσα έγιναν. Δεν ξέρουν πως είναι πραγματικά οι άνθρωποι που βρίσκονται επικεφαλής στην Λίβερπουλ, έχουν μια τελείως διαφορετική οπτική από την πραγματική. Κάνουν υποσχέσεις που δεν τηρούν και έφυγα επειδή κατάλαβα ότι δεν είχαν το χρόνο να πάρω μέρος σε ένα πρότζεκτ που θα πάρει χρόνια. Δεν έχω τίποτα ενάντια στους οπαδούς της Λίβερπουλ. Δεν ήθελα να φύγω από την ομάδα με αυτόν τρόπο,αλλά ο σύλλογος μου είπε ψέματα. Απογοητεύτηκα και δεν κατάλαβα γιατί οι φίλοι μου με μισούν».

Αναφερόμενος στην καριέρα του στην Τσέλσι, είπε: «Θα προσπαθήσω να είμαι πολύ ταπεινός και να επιστρέψω στην 11άδα της Τσέλσι. Η κατάστασή μου δεν είναι καλή, αλλά είμαι Παγκόσμιος και Ευρωπαϊκός Πρωταθλητής και αξίζω περισσότερο σεβασμό. Είναι δύσκολο να μένεις στον πάγκο και σέβομαι τους παίκτες που παίζουν. Θα προσπαθήσω να στηρίξω την ομάδα και να επιστρέψω».

                                                                   ΠΗΓΗ:www.gazzetta.gr