Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

"Ο Άρης έχει προπονητή"

Ο 41χρονος Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού Βόλου που συνεχίζει να παραμένει στην πόλη της Θεσσαλίας ήταν αινιγματικός.

Θέλοντας με τον τρόπο αυτό να κρατήσει τις ισορροπίες δεδομένου ότι ο Σάκης Τσιώλης συνεχίζει στην τεχνική ηγεσία του Άρη.




"Ο Άρης έχει ακόμη προπονητή", ήταν η απάντηση χωρίς δεύτερη σκέψη του Γκράθια στην ερώτηση για το αν τις τελευταίες μέρες έχει δεχθεί κάποια κρούση από τη διοίκηση της ΠΑΕ Άρης.

Απάντηση που αφήνει ωστόσο ανοιχτό το ενδεχόμενο να έχει γίνει το οτιδήποτε με τον Ισπανό τεχνικό όπως φάνηκε και από την επόμενη ατάκα του.

"Δεν μου αρέσει να μιλάω και να λέω το οτιδήποτε για μία ομάδα που έχει προπονητή", ενώ όσον αφορά τον ίδιο παραδέχθηκε: "Συνεχίζω να παραμένω στον Βόλο".

Για το αν θα ήθελε να δουλέψει σε μία ομάδα όπως ο Άρης ο Γκράθια δεν άλλαξε την στάση του λέγοντας: "Δεν είναι θέμα δικό μου αν θέλω ή όχι. Το θέμα είναι ότι δεν μου αρέσει να μιλάω για ομάδες που έχουν προπονητή και ο Άρης έχει".

Ενώ για την προοπτική να συνεργαστεί και πάλι με ποδοσφαιριστές που γνωρίζει όπως τους Γιακούποβιτς, Σανκαρέ, Ακόστα και Ουμπίντες τόνισε: "Είχαμε πολύ καλή συνεργασία και μου αρέσει να δουλεύω με ποδοσφαιριστές που έχω δουλέψει".

                                                                       ΠΗΓΗ:www.sport24.gr 

Twitter Bird Gadget