Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Need for Speed: Most Wanted

Κάθε τίτλος της Criterion που έχει να κάνει με οδήγηση, οχήματα, ταχύτητα και τρακαρίσματα αποτελεί από μόνος του και ιδιαίτερη περίπτωση. Το Need for Speed: Most Wanted επαναφέρει τον κλασικό τίτλο της σειράς της EA, αυτή τη φορά με την υπογραφή του studio που βρίσκεται πίσω από τη σειρά Burnout. Τι σημαίνει απλά αυτό; Απλά, ο απόλυτος συνδυασμός ανταγωνιστικής οδήγησης, παρανομιών, εμπλοκής με την αστυνομία και κυνηγιού της πρώτης θέσης σε κάθε προσφερόμενο αγώνα. Πως τα καταφέρνει σε όλα αυτά; Ιδιαίτερα καλά, αν μπορεί να βγει ένα πρώτο συμπέρασμα από όσα είδαμε στην Ε3.



Ο τίτλος αποτελεί ένα reboot του αρχικού τίτλου που κυκλοφόρησε παράλληλα με το Xbox 360 και ήταν το πρώτο game της σειράς για το σύστημα της Microsoft. Ο χάρτης που έχουμε μπροστά μας στο νέο τίτλο της Criterion είναι ανοιχτός και ο παίκτης μπορεί να ταξιδέψει σε οποιαδήποτε άκρη του θέλει. Το Autolog συνοδεύει κάθε μας βήμα, ενισχύοντας κάθε ίχνος social gaming, ενώ και όλα τα κλασικά οχήματα έρχονται με την υπογραφή των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, με τις οποίες έχει έρθει σε συμφωνία η εκδότρια εταιρεία.



Οδηγώντας στο νέο τίτλο, είναι εμφανή τα σημάδια επιρροής του Burnout: Paradise και πολλά τα κοινά στοιχεία που σίγουρα θα μετρήσουν υπέρ του τελικού προϊόντος. Το demo που μας παρουσιάστηκε είχε συνδεδεμένους 8 υπολογιστές με αντίστοιχο αριθμό παικτών και ακολουθώντας μία ειδική πράσινη ένδειξη, φτάσαμε στην αφετηρία ενός ειδικού event που μας καλούσε να τερματίσουμε στην πρώτη θέση. Λόγω της ελευθερίας του κόσμου, είχαμε τη δυνατότητα τόσο να κόψουμε από διάφορα στενά, όσο και να αξιοποιήσουμε οποιοδήποτε εμπόδιο/μπάρα υπέρ μας ή κατά των αντιπάλων.



Στο δεύτερο διαθέσιμο mode, κληθήκαμε να περάσουμε με την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα από μία ευθεία, όπου και υπήρχε ένα ραντάρ της αστυνομίας. Η ταυτόχρονη συμμετοχή των 8 παικτών δεν επέτρεψε σε κανέναν να διαλέξει με την ησυχία του την καλύτερη διαδρομή και ως εκ τούτου προστέθηκε ο ανταγωνισμός στις ήδη υπάρχουσες δυσκολίες. Φανταστείτε να πρέπει να στρίψετε προς τα δεξιά με μεγάλη ταχύτητα για να μπείτε στην τελική ευθεία και αυτόν που έχει πετύχει το μεγαλύτερο σκορ εκείνη τη στιγμή να σας πηγαίνει καροτσάκι ή να έρχεται από την απέναντι πλευρά για να σας πετάξει εκτός πίστας…



Ο σχεδιασμός των επιπέδων ταιριάζει απόλυτα στη σειρά και ο έλεγχος κινείται στα υψηλά επίπεδα των τίτλων της συγκεκριμένης ομάδας ανάπτυξης. Το ανταγωνιστικό multiplayer ήταν και το μοναδικό τμήμα που μας παρουσιάστηκε και δεν είχαμε την ευκαιρία να εντοπίσουμε το πώς δουλεύει το Autolog, ωστόσο φανταζόμαστε ότι θα ακολουθεί την κλασική λογική των ειδοποιήσεων για το πότε ένας φίλος μας ξεπέρασε ένα χρόνο που είχαμε κάνει και τη δυνατότητα για άμεση συμμετοχή στο ίδιο event, έτσι ώστε να τον προσπεράσουμε εκ νέου.



Αυτό που είναι εμφανές είναι πως η Criterion θέλει να ενώσει δύο διαφορετικά στιλ αγωνιστικών τίτλων, σε συνδυασμό με μία τεράστια γκάμα αντικειμένων για καταστροφή (διαφημιστικές πινακίδες κτλ), καθώς και με όλα τα υπέροχα εφέ που την έχουν κάνει αναγνωρίσιμη στο κοινό των racing games. Η ροή της δράσης είναι συνεχής και καταιγιστική και δεν αφήνει τον παίκτη σε κανένα σημείο να ηρεμήσει. Ο τίτλος αναμένεται στις 30 Οκτωβρίου και δεν έχουμε παρά να παραδεχτούμε ότι τον περιμένουμε με μεγάλη αγωνία.

enternity.gr
Twitter Bird Gadget