Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Πουγιόλ: "Θέλω να αποσυρθώ στο γήπεδο..."

Ο Κάρλες Πουγιόλ παραλλήλισε τον τραυματισμό του με ένα... αμάξι που χρειάζεται συντήρηση, ενώ έστειλε μήνυμα πως δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα της αποχώρησής του από την Εθνική Ισπανίας.

Θυμίζει κάτι με επισκευή αμαξιού. Οι γιατροί μου συνέστησαν να καθαρίσω τώρα το γόνατο.Μου είπαν ότι αν συνεχίσω να παίζω θα κάνω κακό στον εαυτό μου", ξεκίνησε τις δηλώσεις του ο Πουγιόλ, ο οποίος θα χάσει τον τελικό Κυπέλλου Ισπανίας κόντρα στη Μπιλμπάο αλλά και το Euro 2012.

Όσον αφορά στο γεγονός ότι δεν θα μπορέσει να αγωνιστεί στο τελευταίο επίσημο ματς του Γουαρδιόλα στον πάγκο των "μπλαουγκράνα", είπε: "Αυτή ήταν η χειρότερη στιγμή.
Για μένα ο τελικός Κυπέλλου είναι το ωραιότερο παιχνίδι της χρονιάς, είναι εντυπωσιακό ματς. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου απ'έξω και να διασκεδάσω τον τελικό".
Επιλέον, ο αρχηγός των "μπλαουγκράνα" ήταν ξεκάθαρος με το θέμα της παρουσίας του με την Εθνική Ισπανίας σε Πολωνία/Ουκρανία: "Το βλέπω απίθανο να προλάβω επειδή θα χρειαστεί χρόνος αποθεραπείας μετά την εγχείριση.
Ήθελα πραγματικά να πάρω μέρος στον αγώνα Νο 100 με την εθνική ομάδα και να πάω στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, όμως το μόνο που σκέφτομαι τώρα είναι η εγχείριση και η όσο το δυνατόν συντομότερη αποθεραπεία. Σύντομα θα είμαι εντάξει".
Τέλος, ο Κάρλες Πουγιόλ φρόντισε να αφήσει ανοιχτές τις πόρτες των πρωταθλητών Ευρώπης και κόσμου. "Εάν έχω κάτι ξεκάθαρο στο μυαλό μου είναι πως επιθυμώ να αποσυρθώ στο γήπεδο και όχι σε ένα κρεβάτι χειρουργείου".

                                            ΠΗΓΗ:  www.sport24.gr                 ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ         
Twitter Bird Gadget