Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

«Kανονιέρης» ο Ποντόλσκι

Παίκτης της Άρσεναλ και επίσημα θα είναι από το καλοκαίρι ο Λούκας Ποντόλσκι. Οι φήμες των προηγούμενων μηνών για τη μετακίνηση του Γερμανού στους «κανονιέρηδες» επιβεβαιώθηκαν, χωρίς ωστόσο να γίνει γνωστό το ποσό που θα καταβάλουν οι Λονδρέζοι στην Κολωνία.
«H μετακίνησή μου στην Άρσεναλ μου δίνει τη δυνατότητα να αγωνιστώ σε μία κορυφαία ομάδα. Ωστόσο, η απόφαση δεν ήταν εύκολη, γιατί ξεκίνησα από την Κολωνία και έχω ξεχωριστό δεσμό με την ομάδα που θα την έχω για πάντα στην καρδιά μου», δήλωσε ο Ποντόλσκι.
Στο θέμα αναφέρθηκε και ο εκτελεστικός διευθυντής της γερμανικής ομάδας, Κλάους Χόρστμαν που τόνισε: «Ήμασταν έτοιμοι να του ανανεώσουμε το συμβόλαιο, αλλά σεβόμαστε την απόφασή του να φύγει. Τον ευχαριστούμε για τις υπέροχες στιγμές που μας χάρισε».

ΠΗΓΗ:  www.premierleague.gr                                   ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ   
Twitter Bird Gadget