Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Σάσα Μπάστα:Καλέ πώς της "πάει" το σικάτο το στυλ!;

Την είδα και μου έπεσε το σαγόνι....

Μιλάω για την νέα φωτογράφηση της Μπάστα στο Nitro που κυκλοφορεί σήμερα. Όχι γιατί είναι σέξι. Αυτό το περιμένεις. Αλλά..
.... για πρώτη φορά, έχει βγει και σικάτη.
Από τον Πέτρο Κωστόπουλο
Η Σάσα είναι καλός και πιστός πελάτης της Imako. Εδώ (στο Maxim) έκανε την πρώτη της φωτογράφηση, όταν έκλεισε τα 18, το πρώτο της εξώφυλλο (στο Nitro) και την –κατά την γνώμη μου- πιο ωραία φωτογράφηση της, αυτή που πήρε γυμνή τους δρόμους όπως, μια δεκαπενταετία πριν, η Madonna στην Αμερική. Αλλά πάντοτε δίναμε και έδινε μια παραπάνω έμφαση στο σέξι. Αυτό πουλούσε και αυτό προβάλλαμε. Ποιος να το περίμενε ότι, χρόνια μετά, θα μας έδειχνε κάτι τόσο εντελώς διαφορετικό;Τα παιδιά στο Nitro δεν μου το είχαν πει καν ότι την έκλεισαν να κάνει φωτογράφηση μόδας. Οπότε ξεφύλλισα το περιοδικό μην έχοντας ιδέα ότι είναι μέσα. Και μου έκανε πολύ θετική εντύπωση όταν την είδα, για πρώτη φορά, έτσι. Σικάτη, ροκ, με αέρα καθαρόαιμου μοντέλου. Ίσως φταίει ότι μεγάλωσε λίγο (γύρω στα 24 θυμάμαι ότι είναι), ίσως το ότι –όπως μου λένε- τον τελευταίο καιρό έχει σκιστεί στην γυμναστική. Η ουσία είναι ότι πλέον το έχει. Και ότι είναι καιρός να σταματήσει να αδικεί τον εαυτό της.
http://sarotiko.blogspot.com
Twitter Bird Gadget