Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

<ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ>

                          Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Χρήστος Κόντης στην επίσημη ιστοσελίδα της UEFA. Ο ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ είχε υποστεί καρδιακό επεισόδιο το καλοκαίρι και αναγκάστηκε να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, όμως δηλώνει χαρούμενος που είναι ζωντανός και πλέον βλέπει τα πάντα με διαφορετική οπτική.

«Το περιστατικό μπορεί να συμβεί σπάνια σε έναν αθλητή σαν κι εμένα. Πρόσεχα τα πάντα. Ποτέ δεν κάπνιζα, ήμουν απόλυτα επαγγελματίας και είχα καλή ζωή. Οι εξετάσεις που είχα υποβληθεί στην αρχή της σεζόν ήταν τέλειες. Είναι κάτι σπάνιο, συμβαίνει μερικές φορές και τώρα κοιτάω το μέλλον. Σημασία έχει πως ζω και είναι σα να μην έγινε ποτέ. Πλέον αποτελεί παρελθόν για εμένα το συγκεκριμένο περιστατικό», ανέφερε αρχικά.

Από την πλευρά των συμπαικτών του, μίλησε ο Αΐλτον: «Ήταν ένα τεράστιο σοκ για εμάς. Καθόμασταν μαζί στο λεωφορείο. Πήγε στο νοσοκομείο με τον γιατρό της ομάδας, αλλά κανείς δεν ήξερε τίποτα. Την επόμενη μέρα άκουσα από έναν φίλο πως είχε πάει στο νοσοκομείο επειδή είχε πρόβλημα στην καρδιά του. Κατευθείαν πήγα να τον επισκεφτώ».

Στη συνέχεια, ο Κόντης δήλωσε: «Όλοι οι φίλοι μου μόλις το έμαθαν σοκαρίστηκαν. Η οικογένειά μου που δεν ήξερε τι ακριβώς είχε συμβεί. Οι γιατροί φρόντισαν τα πάντα για να μπορέσω να έχω τη ζωή μου πίσω. Είναι σαν να μην έγινε τίποτα. Αισθάνομαι πολύ καλά. Νιώθω καλύτερα κάθε μέρα που περνάει. Δεν είναι κάτι που σταμάτησε τη ζωή μου. Είμαι ενεργός, όπως και πριν, μπορώ να παίξω ποδόσφαιρο, τένις και άλλα αθλήματα που μου αρέσει να ασχολούμαι. Μου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά αθλήματα. Πλέον η ζωή μου είναι διαφορετική και μου αρέσει τόσο πολύ».

Ο 36χρονος παίκτης αναφέρθηκε στην ανταπόκριση του κόσμου στην είδηση πως πήγε στο νοσοκομείο: «Είχα πολλή αγάπη και υποστήριξη από τους συμπαίκτες μου, τους φίλους, ακόμη και από ανθρώπους που δεν γνωρίζω καθόλου. Καθημερινά δέχομαι email και τηλεφωνήματα. Δεν μπορώ να περιγράψω πώς αισθάνομαι από τις κινήσεις των συνανθρώπων μου. Αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω, επειδή ποτέ η ζωή δεν σταματάει».

Καταλήγοντας, ο Κόντης τόνισε: «Η ζωή είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Έχω μια οικογένεια, με δύο παιδιά και τη γυναίκα μου. Και αυτό με ενδιαφέρει πλέον. Το ποδόσφαιρο είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου. Μου άρεσε. Έδωσα τα πάντα, αλλά τώρα πρέπει να δω τα πράγματα από διαφορετική γωνία. Πλέον αντιμετωπίζω τα πάντα με διαφορετικό τρόπο. Η υγεία είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Έχω μια νέα ζωή μπροστά μου           
                                                             ΠΗΓΗ:www.sport-fm.gr               
Twitter Bird Gadget