Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Ξανά την Pole Position ο Φέτελ, καλά δε βαρέθηκε ακόμη;

Βρε Φέτελ θέλεις μόνο έναν βαθμό για να πάρεις το δεύτερο συνεχόμενο Παγκόσμιο τίτλο.

Έχεις εκκινήσει 11 φορές από την πολ ποζίσιον και στην Ιαπωνία 12αρισες, δεν βαρέθηκες να παίρνεις τη μπουκιά από το στόμα των υπόλοιπων πιλότων, που διεκδικούν την πρώτη θέση, μέχρι τον τελευταίο σου γύρο;

Το απόλυτο στις εκκινήσεις διατήρησε η Red Bull στον 15ο γύρο της σεζόν, ο οποίος φιλοξενείται στην ιαπωνική πίστα. Ο Φέτελ στον αγώνα της Κυριακής θα εκκινήσει από την πρώτη θέση για 12η φορά, αφήνοντας πίσω του τον Τζένσον Μπάτον, μόλις για 0.009.

Μεγάλος άτυχος ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος δεν πρόλαβε να βγει στην πίστα για τον γρήγορο γύρο του, λόγω λάθους της ομάδας. Από την τέταρτη και πέμπτη θέση θα δουν τα κόκκινα φώτα να σβήνουν οι Μάσα και Αλόνσο, αντίστοιχα.

Δεν βγήκαν στην πίστα…

Να προφυλάξουν τα ελαστικά τους θέλησαν οι πιλότοι της Renault, ο Σουμάχερ και ο Κομπαγιάσι, οι οποίοι δεν βγήκαν στην πίστα, για να χρονομετρηθούν. Συνεπώς, στον αγώνα θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν όποια γόμα θέλουν, ενώ έχουν προφυλάξει τη μαλακή τους γόμα.

Δεύτερη περίοδος: Κλασσική Williams…

Η στρατηγική έπαιξε το ρόλο της και στη δεύτερη περίοδο με τις ομάδες να βγαίνουν μόνο για ένα γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα. Τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Λιούις Χάμιλτον, την ώρα που και τα δύο μονοθέσια της Williams δεν προκρίθηκαν στον τελικό.

Εκτός δεκάδας πλασαρίστηκαν οι πιλότοι της Force India. Πρόβλημα αντιμετώπισε ο Σέρχιο Πέρες, ο οποίος δεν χρονομετρήθηκε, στον αντίποδα βρέθηκε ο Κομπαγιάσι, του οποίου ο χρόνος τον έστειλε στον τελικό.

Οι πιλότοι που δεν κατάφεραν να περάσουν στον τελικό των κατατακτήριων είναι οι εξής: Σούτιλ- Ντι Ρέστα (Force India), Μπαρικέλο- Μαλδονάδο (Williams), Μπουεμί- Αλγκουερσουαρί (Toro Rosso), Πέρες (Sauber).

Πρώτη περίοδος: Απογοήτευση για Ρόσμπεργκ

Οι ομάδες ξέρουν πως το κλειδί της… επιτυχίας στη Σουζούκα είναι τα ελαστικά και αυτός είναι ο λόγος που προφύλαξαν τις μαλακές γόμες τους, όσο περισσότερο μπορούσαν, ιδιαίτερα στο Q1.

Την αρνητική έκπληξη στην ιαπωνική πίστα έκανε ο Νίκο Ρόσμπρεγκ, ο οποίος δεν κατάφερε να χρονομετρηθεί, με την Mercedes να αντιμετωπίζει πρόβλημα στα υδραυλικά.

Τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο έκανε ο Καμούι Κομπαγιάσι, εκμεταλλευόμενος την επιλογή των μεγάλων ομάδων να προφυλάξουν τη μαλακή γόμα.

Οι πιλότοι που δεν κατάφεραν να πάρουν το εισιτήριο για τη δεύτερη περίοδο είναι οι εξής: Κοβαλάινεν – Τρούλι (Lotus), Ντ’ Αμπρόσιο- Γκλοκ (Virgin), Ρικιάρντο –Λιούτσι (HRT), Ρόσμπεργκ (Mercedes).

Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:30.466
2. Μπάτον, McLaren, +0.009
3. Χάμιλτον, McLaren,+ 0.151
4. Μάσα, Ferrari, +0.338
5. Αλόνσο, Ferrari, +0.420
6. Γουέμπερ, Red Bull, +0.690
7. Σουμάχερ, Mercedes
8. Σένα, Renault
9. Πετρόφ, Renault
10. Κομπαγιάσι, Sauber

11. Σούτιλ, Force India
12. Ντι Ρέστα, Force India
13. Μπαρικέλο, Williams
14. Μαλδονάδο, Williams
15. Μπουεμί, Toro Rosso
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
17 Πέρες, Sauber

18. Κοβαλάινεν, Lotus
19. Τρούλι, Lotus
20. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin
21. Γκλοκ, Virgin
22. Ρικιάρντο, HRT
23. Λιούτσι, HRT
24. Ρόσμπεργκ, Mercedes




πηγή:www.sport-fm.gr
Twitter Bird Gadget