Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Ζέτα Βιτρινοπούλια: Καλά σας κάνει! Άλλη φορά, να την γιαουρτώνετε...


Η κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» συνάντησε τη Ζέτα Μακρυπούλια σε φιλανθρωπική επίδειξη μόδας που παρουσίασε και μίλησε για τις φήμες που τη θέλουν να είναι ήδη έγκυος στο πρώτο της παιδί.
Η 33χρονη παρουσιάστρια-ηθοποιός ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους αν θα ήθελε να αποκτήσει κάποια στιγμή τα δικά της παιδιά: «Ναι, κάποια στιγμή πιθανότατα θα γίνει» απάντησε η ίδια.
Αυτή είναι μια από τις ερωτήσεις που της γίνονται συχνά. Την έχει κουράσει αυτό; «Το θέμα δεν είναι αν έχω κουραστεί εγώ. Το θέμα είναι γιατί δεν κουράζεστε εσείς» είπε γελώντας, ενώ διέψευσε τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να έχει επισκεφτεί πρόσφατα μαιευτήριο.
Θα ήθελε να γίνει σύντομα μαμά; «Ειλικρινά δεν ξέρω τι να σας πω. Σας έχω απαντήσει άπειρες φορές σε αυτή την ερώτηση. Όταν είναι να γίνει, δεν μπορώ και να το κρύψω. Θα το μάθετε!» είπε.
Τον τελευταίο καιρό η ίδια έχει γίνει πολύ πιο εξωστρεφής με τους δημοσιογράφους για την προσωπική της ζωή: «Είναι μέρες που ασχολούμαι με άλλη διάθεση με αυτό και άλλες που μπορεί να με πετύχεις με άλλη διάθεση. Γιατί άνθρωπος είμαι κι εγώ, όπως κι εσείς. Δεν ξέρεις τι μπορεί να μου συμβαίνει, πριν έρθω εδώ και γενικότερα. Εν πάση περιπτώσει, μπορεί να είναι λίγο κουραστικό να με ρωτάτε το ίδιο και το ίδιο, όταν μάλιστα σας απαντώ. Τώρα το να αποφασίσω να ανοιχτώ, δεν νομίζω ότι λέω κάτι παραπάνω από τα πράγματα τα οποία τα βλέπετε κι εσείς».

Πηγή: http://www.freegossip.gr
Twitter Bird Gadget