Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα που ανακοίνωσε την 19μελή αποστολή θα παρατάξει στο ντέρμπι (19:30, Novasports 1) τους «πράσινους» με τον Στέφανο Καπίνο κάτω από τα γκολπόστ, ενώ υπολογίζει και στον Τοτσέ.
Στην αποστολή βρίσκονται οι: Καρνέζης, Καπίνο, Σαριέγκι, Μπουμσόνγκ, Καντέ, Ιωαννίδης, Μπιάρσμιρ, Μαρίνος, Σπυρόπουλος, Βιτόλο, Λέτο, Ζέκα, Σιμάο, Κατσουράνης, Μαυρίας, Τοτσέ, Κλέιτον, Κουίνσι, Λαγός.
Zougla.gr
