Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Συγκλονιστική η εξομολόγηση του Μουάμπα Μουάμπα: Είμαι ένας τυχερός άνθρωπος

Ο Φαμπρίς Μουάμπα μίλησε για πρώτη φορά μετά την περιπέτεια της υγείας του και τα λεγόμενά του συγκλονίζουν. Ο Άγγλος ποδοσφαιριστής σημείωσε ότι αισθάνεται ευλογημένος, καθώς για 78 λεπτά η καρδιά του σταμάτησε να χτυπά, αλλά κέρδισε τη μάχη για τη ζωή του, ενώ προσέθεσε πως αποτελεί τη ζωντανή απόδειξη ότι γίνονται θαύματα. Παράλληλα, ελπίζει πως θα είναι σε θέση να παίξει ξανά ποδόσφαιρο, αν και ήδη αισθάνεται ένας τυχερός άνθρωπος, αφού στέκεται στα πόδια του μετά από όσα πέρασε.
«Είμαι η ζωντανή απόδειξη ότι γίνονται θαύματα. Για 78 λεπτά ήμουν νεκρός και αν ζούσα τότε θα είχα σοβαρά προβλήματα. Να όμως, που στέκομαι εδώ μπροστά σας αυτή τη στιγμή και σας μιλάω. Κάποιος εκεί ψηλά φρόντισε για μένα. Τη μέρα του αγώνα προσευχήθηκα στο Θεό με τον πατέρα μου και Του ζήτησα να με προστατεύσει. Δε με απογοήτευσε», σημείωσε ο άσος της Μπόλτον.
Όσο για το πώς κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά, στο παρολίγον μοιραίο παιχνίδι με την Τότεναμ, είπε: «Ξαφνικά είδα δύο… Σκοτ Πάρκερ και δύο Λούκα Μόντριτς μπροστά μου. Τότε κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καθόλου καλά. Μετά κατέρρευσα και όλα έσβησαν. Δεν υπήρχε τίποτα. Ήμουν νεκρός».
Κατά την παραμονή του στο νοσοκομείο, όταν είχε πλέον αναρρώσει τον επισκέφθηκε ο γιος του, Τζος, ο οποίος είναι μόλις τριών ετών, μία στιγμή την οποία ο Μουάμπα, χαρακτήρισε «μαγική»: «Τον κράτησα στην αγκαλιά μου και του είπα πόσο πολύ τον αγαπάω. Ήταν μία μαγική στιγμή». Τέλος, σχετικά με την επιστροφή του στη δράση, σημείωσε: «Ελπίζω να παίξω ξανά ποδόσφαιρο. Αλλά και μόνο το γεγονός ότι είμαι ζωντανός είναι σπουδαίο. Είμαι ένας τυχερός άνθρωπος».

                                           ΠΗΓΗ:www.premierleague.gr                     ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ        
Twitter Bird Gadget