Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Bansko, ένας τεχνητός παράδεισος δίπλα στον πραγματικό

Όσο πλησίαζαν οι γιορτές που μόλις πέρασαν άκουγα όλο και περισσότερους γνωστούς και φίλους να λένε ότι θα επισκεφθούν το Bansko. Στην αρχή δεν έδωσα και πολύ σημασία μα όσο περνούσε ο καιρός διαπίστωσα πως ήταν ο πιο must  προορισμός του χειμώνα.(Μέχρι και η γιαγιά μου είπε οτι θέλει να πάει!!!!)
   Η πρώτη σκέψη που ήρθε στο μυαλό μου ήταν γιατί στο Bansko?? Γιατί ενώ έχεις τόσες αντίστοιχες  επιλογές στην πανέμορφη πατρίδα σου που λέγεται Ελλάδα να πας στην Βουλγαρία?? Οι λόγοι που μου ανέφεραν όλοι ήταν αρχικά το κόστος διαμονής και η οργάνωση του όλου σκηνικού.
   Σκοπός μου δεν είναι να σταθώ στις παροχές και τις καλές τιμές που συναντάς στο Bansko σε σχέση με τις ''ελληνικές''... Ο όλος μου προβληματισμός είναι ο εξής: Απ' όσο πληροφορήθηκα το Bansko είναι κάτι σαν ένα τεχνητό χωριό κάτω από το χιονοδρομικό κέντρο. Το σχεδιασμό και την οργάνωση του είχε αναλάβει πριν μερικά χρόνια μία ξένη ευρωπαϊκή εταιρεία η οποία είχε αρχικά προτείνει να κάνει κάτι αντίστοιχο στο χιονοδρομικό κέντρο του Φαλακρού Δράμας, το οποίο πέρσι παρέμεινε κλειστό!! Η συμφωνία χάλασε λένε καθώς οι ''τοπικοί άρχοντες'' της πόλης αυτής που αργοπεθαίνει οικονομικά δεν τα ''βρήκαν''με τους ξένους επενδυτές.......
  Έτσι φτάσαμε στο σημείο δίπλα στο πραγματικό παράδεισο, μόλις 120 χιλιόμετρα από το Φαλακρό,  να έχουμε έναν τεχνητό, το Bansko, που προσελκύει όλο και περισσότερο κόσμο κατά τη διάρκεια του χειμώνα με αποτέλεσμα να γεμίζει τις τσέπες των γειτόνων μας τη στιγμή που οι δικές μας παραμένουν για άλλη μια φορά άδειες.......
Twitter Bird Gadget