Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Νοτιάς: «Δεν είμαι κορόιδο»

Η κατάσταση είναι εξαιρετικά κρίσιμη στην ΑΕΚ, ενώ και ο ίδιος ο μεγαλομέτοχος της ομάδας, Νίκος Νοτιάς, μιλώντας με άτομα της διοίκησης ξεκαθάρισε πως δεν έχει συγκεκριμένο πλάνο στο μυαλό του και δεν πρόκειται να δώσει και άλλα χρήματα από τη στιγμή που οι υπόλοιποι μέτοχοι απέχουν.
«Γιατί να κλείνω εγώ συνέχεια τις τρύπες περασμένων διοικήσεων ενώ ήμασταν τόσα άτομα που είχαμε μετοχές», ανέφερε ο Νοτιάς όπως αποκαλύπτει η SportDay, ο οποίος συνέχισε: «Αν δεν βάλουν οι άλλοι, δεν βάζω και εγώ χρήματα. Δεν μπορεί να είμαι εγώ το κορόιδο. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνω εγώ ΙΚΑ, εφορία και τις εισφορές για τα συμβόλαια για οικονομικές χρήσεις, αφού υπήρχαν και άλλοι μέτοχοι. Ό,τι μου αναλογεί, ναι, να το καλύψω, αλλά όχι μόνος μου».

Από την πλευρά του ο Πέτρος Παππάς συνεχίζει να δηλώνει ότι έχει αποχωρήσει από τα κοινά της ομάδας. «Έχω φύγει, δεν ασχολούμαι πια», είναι η χαρακτηριστική του ατάκα και αφήνει ανοικτό παράθυρο να βάλει λεφτά μόνο αν βρεθούν 4-5 ισχυροί οικονομικά παράγοντες να βοηθήσουν.

Καταλαβαίνει κανείς ότι οι πιθανότητες να δραστηριοποιηθούν οι μέτοχοι είναι αρκετά περιορισμένες, τη στιγμή που το άνοιγμα αυτή την περίοδο υπολογίζεται να είναι από 12 μέχρι 14 εκατομμύρια ευρώ

                                                       ΠΗΓΗ:www.gazzetta.gr 
Twitter Bird Gadget