
Εξω-γήινοι ... είναι άραγε αυτός ο σωστός όρος για να χαρακτηρίσουμε άλλα όντα; Μήπως τελικά ο Ε.Τ δεν ζούσε στο διάστημα αλλά κάτω από τα πόδια μας; Mέσα στην κούφια Γη..." Πολλοί αξιόλογοι επιστήμονες και συγγραφείς έχουν υποστηρίξει ότι η Γη είναι κενή στο εσωτερικό της. Οι φήμες και οι θεωρίες για την... ύπαρξη υπόγειων πόλεων εμφανίστηκαν για πρώτη φορά το 1946. Το άτομο που ξεκίνησε αυτή τη φημολογία ήταν ο Richard Shaver – συγγραφέας, δημοσιογράφος και επιστήμονας. Η μοναδική ιστορία του για επαφές που είχε με...