Τα πρώτα υλικά παραγωγής άρχαν να κατασκευάζονται το 1994, το πρώτο F-22 εισήρθε στη γραμμή συναρμολόγησης το 1995 και βγήκε από τη γραμμή πτήσης (roll out) το 1997. Το 1991, η Lockheed Corp, General Dynamics και Boeing, κέρδισαν τη σύμβαση για να αρχίσει η ανάπτυξη του διαδόχου του F-15 της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας (USAF). Οι εργασίες ξεκίνησαν το 1994. Στο απόγειο των εργασιών το 2005, περίπου 5.600 άτομα εργάστηκαν για το Raptor σε διάφορες εγκαταστάσεις σις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τη σύμβαση με USAF, πάνω από 30.000 εργαλεία που σχετίζονται με την γραμμή παραγωγής, αποσυναρμολογούνται, συσκευάζονται σε προστατευτικό υλικό και τοποθετούνται μέσα σε δοχεία για την αποστολή τους σε αποθήκες στην Καλιφόρνια
Στο πρόγραμμα έχουν χρησιμοποιηθεί μέχρι και 95.000 εργαζόμενοι, αν συμπεριλάβουμε όλους που εμπλέκονται στην παραγωγή του αεροσκάφους. Πολλοί από αυτούς πρέπει να βρουν δουλειά αλλού τώρα, επειδή η εργοστασιακή γραμμή έχει σταματήσει. Μερικοί έχουν κινηθεί στις εργασίες των F-16 και F-35 στο Φόρθ Ουόρθ του Τέξας, άλλοι έχουν μεταβεί στις εγκαταστάσεις εργασιών για το C-5 και C-130.
Το τελευταία Raptor είναι ένα πολύ διαφορετικό αεροσκάφος από αυτό που παραδόθηκε πρώτο το 1997. Η πρώτη μισή ντουζίνα αεροσκαφών ήταν «χειροποίητη κατασκευή». Η ποιότητα κατασκευής, οι δεξιότητες και οι διαδικασίες παραγωγής έχουν διανύσει πολύ δρόμο όλα αυτά τα χρόνια. Υπήρχε ένα 78 τοις εκατό βελτίωσης όλα αυτά τα χρόνια.
Το τελευταίο F-22 Raptor, με τον αριθμό 4195 στο κάθετο σταθερό, προορίζεται για την 522η Μοίρα Μαχητικών. Η USAF αναμένει να λάβει το τελευταίο αεροσκάφος το Μάιο, πριν κατευθυνθεί στην Αλάσκα για να χρησιμεύσει ως πρώτης γραμμής μαχητικό εναέριας κυριαρχίας. Εως σήμερα, μόνο δύο επιχειρησιακά αεροσκάφη έχουν απωλεσθεί.
