Με δήλωσή του στο site της ΑΕΚ, ο Βασίλης Δημητριάδης ξεκαθάρισε ότι στο επεισόδιο που υπήρξε στον αγώνα με τον Ατρόμητο, δεν έβρισε την μητέρα του Γιώργου Δώνη.
Μία κόντρα που κρατάει από το πρώτο ματς φέτος στο Περιστέρι συνεχίστηκε στον αγώνα του Ολυμπιακού Σταδίου ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ατρόμητο καθώς μετά τη λήξη του πρώτου μέρους υπήρξε ένταση στη φυσούνα ανάμεσα σε Βασίλη Δημητριάδη και Γιώργο Δώνη, με τους δύο άντρες να φτάνουν κοντά στο να πιαστούν στα χέρια. Οπως μάλιστα ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου ο Ελληνας τεχνικός, ο γενικός αρχηγός της ΑΕΚ του είπε επί λέξη «το μουνί της μάνας σου».

Η δήλωση του Βασίλη Δημητριάδη
«Δεν επιθυμώ να δώσω μεγάλη σημασία στον προπονητή του Ατρομήτου Γιώργο Δώνη και τα όσα είπε για εμένα, καθώς πιστεύω ότι το πιο ιερό πράγμα στη ζωή ενός ανθρώπου είναι η οικογένειά του και όποιος την προσβάλλει είναι ανάξιος λόγου.

Σε αντίθεση με αυτό τον κύριο, εγώ σε όλη την καριέρα μου εδώ και 25 χρόνια δεν έχω μιλήσει ποτέ άσχημα για τη μητέρα του οποιουδήποτε αντιπάλου μου όση ένταση και να είχε ένας αγώνας. Ο κ. Δώνης είναι ψεύτης, συκοφάντης και θα έπρεπε να ντρέπεται για την αποψινή συμπεριφορά του».

                                                   ΠΗΓΗ: www.gazzetta.gr             ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ